Dag 1 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Malou Veen - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Malou Veen - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Malou

Blijf op de hoogte en volg Malou

31 Januari 2013 | Spanje, Madrid

Een hele goedemiddag lieve mensen,

Vanochtend was het dan zo ver, het begin van mijn avontuur in het grote en waanzinnige Madrid. Natuurlijk had ik weer teveel kilo's in mijn koffer, dus er moesten maar wat dingetjes weer terug naar huis. Jammer, maar goed. Zonder dat lukt het ook wel ;).

Goed, we begonnen met een vertraging, omdat de Franzen zo nodig moesten staken. Na lang wachten en veel turbelentie waren we eindelijk veilig en wel in de lucht. Voor ik het wist (..) waren we al in Madrid.

Anne, de vrouw die voor de begeleiding zorgt tijdens mijn stageperiode en daar is wanneer ik haar nodig heb, haalde ons op van het vliegveld. Eigenlijk had ik zo'n bordje verwacht met "MALOU VAN VEEN & ELSBETH RAATS", maar dit was helaas niet het geval. Nadat we verschillende dingen hadden doorbesproken, werden we op een taxi richting ons appartement gezet, 'Aan de Goden overgeleverd'. Een groot appartement, wel wat oud, maar daar moeten we maar door heen kijken.

Zoals iedereen waarschijnlijk wel weet is het ontzettend handig om eten in huis te hebben. Hier moest dus voor gezorgt worden. Na dat Sergio, de huisbaas, ons het een en ander had uitgelegt over de straten en waar de grote supermarkt zat, waren we hartstikke verdwaald in de Mainstreet van deze buurt. Een klein deel van Madrid, 30 keer groter dan de Zutphense "Mainstreet". Verschillende zijweggetjes geprobeerd en uiteindelijk een Lidl gevonden die ook nog eens duurder is dan de Lidl in Holland. Met 5 tassen terug, bult op, bult af (Ja, Spanje is niet zo vlak als Nederland) zagen we eindelijk de paars met gele muur waar ons appartement aan grenst.

Nu zit ik hier, bij te komen van mijn Work Out, te bedenken wat wij het komend weekend eens gaan doen.. Nog steeds niet over uit. Komt nog een update van ;-).

Avondeten: Pastaaaaaaa, olé! Voor mij geen Paella!

Lieve mensen, ik ga ervandoor! Adios Amigos!

  • 01 Februari 2013 - 10:11

    Nicolette :

    Hoi Malou,
    Ik hoop dat je heerlijk hebt geslapen in je nieuwe (oude) appartement:-) 't is een wat andere work-out, maar goed voor de beenspiertjes! Lieverd geniet van je tijd daar en leuk om op deze manier op de hoogte te blijven.
    Liefs en kusje Nicolette

  • 01 Februari 2013 - 22:28

    Little Cindy!:

    Lieve schat het klinkt al goed! Leer van het weekend maar goed de weg door Madrid en vermaak je in de gezellige cafés en discotheken! Dikke kus!

  • 03 Februari 2013 - 16:29

    Jose Van Middelkoop :

    Het grote avontuur is begonnen Malou!! Veel succes straks met je stage en ik kijk uit naar je belevenissen op deze site.
    Lieve groetjes
    Jose

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Madrid wordt mijn bestemming voor de komende 3 maanden.

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2013

Wat een leven

03 Februari 2013

Het weekend

31 Januari 2013

Dag 1
Malou

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 464
Totaal aantal bezoekers 4519

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 26 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: