Wat een leven - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Malou Veen - WaarBenJij.nu Wat een leven - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Malou Veen - WaarBenJij.nu

Wat een leven

Blijf op de hoogte en volg Malou

03 Maart 2013 | Spanje, Madrid

¡Hola Chicos! ¿Qué tal?

Het moment is toch echt aangebroken. Aangezien het hier voelt voor mij als of ik vakantie heb, kan er natuurlijk niets anders gebeuren dan dat ik ziek word :-). Dus vanuit mijn bed, met tig zakdoekjes paraat, zal ik jullie eens haarfijn vertellen wat ik hier nou zoal doe.

De afgelopen week was echt energievretend! Elsbeth heeft besloten dat ze naar huis gaat, dus ik blijf in mijn uppie achter. De laatste dagen ben ik druk op zoek geweest naar een oplossing hiervoor, want dit zie ik natuurlijk niet heel erg zitten. Goed, begin April trekt er een meisje bij mij in die we hier hebben ontmoet. Weer een nieuwe uitdaging!

Mijn stage valt nu nog een beetje tegen omdat ik haast niks te doen heb/krijg. Ik blijf ze terroriseren met de vraag of ik iets voor ze kan doen, dus op een gegeven moment moeten ze wel haha ;-). Binnenkort maar even om de tafel met mijn stagebegeleider.

Madrid zelf: 1 woord, WAUW. Ben er helemaal weg van, wat een stad. Ik zou het echt ontzettend jammer vinden als ik hier gedwongen weg zou moeten. Ik mag hier namelijk niet alleen wonen en heb van mijn huisbaas nog geen antwoord of het wel mogelijk is dat ik de maand Maart alleen woon. Dus, Spannend! Morgen mag ik (eindelijk) mijn lieve vriendje hier ontvangen en zal hem eens laten zien waar ik de laatste maand heb rondgelopen! Zin innnn!!!

Ik wil nog wel even mijn excuses aanbieden voor de weinige reisverslagen die ik post. Het is voor mij bijna al een gewoonte om hier te wonen en heb dus niet elke dag iets nieuws.

Lieve mensen, buiten het feit dat ik nu ziek ben om, gaat het hartstikke goed met me! Ik roei met de riemen die ik heb en pak alle kansen aan die Hij daarboven mij toewerpt.

¡Hasta Luego y muchos Besos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Madrid wordt mijn bestemming voor de komende 3 maanden.

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2013

Wat een leven

03 Februari 2013

Het weekend

31 Januari 2013

Dag 1
Malou

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1379
Totaal aantal bezoekers 4514

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 26 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: