Het weekend - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Malou Veen - WaarBenJij.nu Het weekend - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Malou Veen - WaarBenJij.nu

Het weekend

Blijf op de hoogte en volg Malou

03 Februari 2013 | Spanje, Madrid

Hi allemaal,

Een terugblik op mijn eerste weekend in Madrid..

Zaterdag zijn we naar Abercrombie en Fitch geweest. Een kledingwinkel die bekend staat om zijn uitzonderlijk leuke medewerkers, mannen in blote basten en vrouwen in bikini's. Elsbeth bracht het zo leuk, dat het wel heel veel moest zijn. De winkel zat in de wijk genaamd Nuñez del Balboa, weer een nieuwe wijk waarvan we niet wisten wat we moesten verwachten. Nou, één ding kan ik jullie eerlijk zeggen; Ik, op mijn vans en mijn leren jassie, voelde me een beetje buiten de groep gevallen haha ;-). D&G, Lious Vuitton, we waren omringt door de vele dure winkels. Voelde me echt een toerist :-). Nou, goed, waar het op neer komt.. Volgens google maps stonden we voor de winkel.. Nou, eerlijk waar, ik zag hem niet! Na lang zoeken zagen we aan de overkant een bordje op de muur met "Abercrombie & Fitch". Dus met hoge verwachtingen stappen wij die winkel binnen en raad eens: Wat een tegenvaller! Niks speciaals en nog hoge prijzen ook!

Na ons korte avontuur in Nuñez del Balboa zijn we door gegaan naar Gran Via, daar winkeltjes bezocht en gewoon wat rond gelopen. Aan het einde van de dag zijn we terug gegaan naar onze eigen wijk Pueble Nuevo om eens even booschappen te doen. We hebben verschillende supermarkten bezocht om prijzen te vergelijken en toen kwamen we bij een supermarkt met redelijke prijzen, ook altijd leuk.

Zaterdagavond hebben we Paella gegeten en een filmpje gekeken. Oja, we hebben nieuwe mensen ontmoeten uit Nederland die hier ook via Madrid Students stage lopen en daarmee hebben we wat gedronken en later op de avond zijn we naar een Discotheek gegaan genaamd Joy. Kan ik ook niet elk weekend doen, want €12,- voor een drankje is me toch iets te veel. En dan heb je nog niet eens een cocktail -_-'.

Mijn zondag heb ik eigenlijk aardig verspilt door half 3 wakker te worden.. Vanavond maar eens m'n appartement schoonmaken.

Morgen zullen de 3 maanden echt beginnen en zal ik 's middags ook met mijn Spaanse cursus beginnen. Ik ben benieuwd wat het mij gaat brengen :-).

Lieve mensen, ik wens jullie een fijne avond en jullie horen binnenkort weer van me! Heel veel liefs

  • 03 Februari 2013 - 17:42

    Cynthia:

    Hahhahaha ooh jee nou maar snel goedkopere alternatieve vinden om je op zaterdag avond te vermaken.
    Maar de verhalen zijn wel erg leuk hoor Loulou!

    Succes morgen op je stage en met de cursus!

    Xxxx

  • 03 Februari 2013 - 17:52

    Malou Van Veen:

    Hahaha ja sowieso!! Dankjewel XXX

  • 03 Februari 2013 - 19:11

    As:

    Wat ik me nu af vraag... Waren er nou half naakte mannen in die winkel ofniet?
    Zo ja.. FOTO!!! Hahahaa
    Zag net de foto's en het ziet er mooi uit!
    Succes met de cursus Spaans.

    xxx

  • 03 Februari 2013 - 19:20

    Petra:

    he Lieverd, alles goed daar? het is even wennen natuurlijk maar laat je niet kisten en ga ervoor. Geef je nog even je adres dan kan ik nog even een pakje opsturen.
    Zet'm op en we zijn super trots op je.

    Liefs Petra Annoeska Ischa en Emma

  • 04 Februari 2013 - 10:37

    Malou Van Veen:

    Hahah Anne Sophie, nee duss... Dus ok geen foto's hahha!!

    Goedemorgen Pe!! Ik stuur hem wel even via de facebookchat :-)! Het gaat hier prima! Vandaag begin ik eindelijk met de Spaanse cursus, heb er veel zin in! De 3 maanden zijn nu echt van start :-)!! Kusjes en liefs! XX

  • 26 Februari 2013 - 13:29

    Xandra:

    Hey Malou, hoe is het met je? volgens mij ben je druk met alles of niet? Er staat nog niet veel aan verslagen op je site. Gaat het goed, vermaak je je met de spaanse amigo's. Smaakt de pasta of komt ie je nasa al uit?
    Ben je al begonnen met werken? spreek je nu vloeiend spaans??? hihi.
    nou meid, have fun , geniet en tot een andere keer.
    groetjes. Xandra.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Madrid wordt mijn bestemming voor de komende 3 maanden.

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2013

Wat een leven

03 Februari 2013

Het weekend

31 Januari 2013

Dag 1
Malou

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 4523

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 26 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: